PROJEKTO TAISYKLĖSPIRKIMO–PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS1. Bendrosios nuostatos1.1. Šios taisyklės reglamentuoja Pardavėjo ir Pirkėjo (kliento) abipuses teises, pareigas ir atsakomybę, kai naudojamasi elektronine paslauga
"TAVO STILISTAS" interneto svetainėje
www.salonasrole.lt/patark.
1.2. Paslaugos esmė – klientas pateikia nuotraukas ir atsakymus į klausimus, o sistema sugeneruoja individualią ataskaitą (PDF formatu) su šukuosenų bei spalvų rekomendacijomis pagal dirbtinio intelekto (DI) analizę ir autorės Džiuljetos Vėbrės knygos „Jei nori keisti gyvenimą, keisk šukuoseną“ turinį.
1.3. Naudodamasis svetaine klientas patvirtina, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada taisykles keisti ar pildyti, apie tai iš anksto nepranešus.
2. Šalys ir jų kontaktiniai duomenys2.1. Pardavėjas: MB „Comfort and Beauty“, įmonės kodas 306371200, PVM mokėtojo kodas......, adresas: Taikos pr. 32, Kaunas – 50246, Lietuva, el. paštas:
salonasrole@gmail.com.
2.2. Pirkėjas (klientas) – fizinis arba juridinis asmuo, užsakantis „Tavo Stilistas“ paslaugą.
2.3. Taisyklėse žodžiai „mes“, „mūsų“ reiškia Pardavėją, o „jūs“, „jūsų“ – klientą.
3. Užsakymo ir apmokėjimo sąlygos3.1. Paslauga užsakoma internetu, užpildžius formą (su klausimais ir nuotraukų įkėlimu).
3.2. Klientas privalo pateikti teisingus duomenis: vardą, pavardę, el. pašto adresą, mokėjimo informaciją.
3.3. Sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai klientas atliko apmokėjimą.
3.4. Apmokėjimas vykdomas per Stripe, bankiniu pavedimu ar kitomis sistemoje nurodytomis priemonėmis.
3.5. Paslaugos suteikimo terminas – iki 5 darbo dienų nuo užsakymo apmokėjimo. Ataskaita pateikiama PDF formatu į kliento el. paštą.
4. Klientų aptarnavimas4.1. Kilus klausimams ar pastebėjimams, klientas gali kreiptis el. paštu:
salonasrole@gmail.com.
4.2. Į užklausas atsakoma kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.
5. Paslaugos kokybė ir garantijos5.1. "TAVO STILISTAS" paslauga yra
intelektinės rekomendacijos pagrindu sukurta ataskaita. Ji pateikiama informaciniais ir konsultaciniais tikslais.
5.2. Pardavėjas negali garantuoti, kad rezultatai bus 100 % identiški realiam stilistiniam efektui, nes jie priklauso nuo nuotraukų kokybės, kliento duomenų ir individualių aplinkybių.
5.3. Klientas pripažįsta, kad paslauga yra
skaitmeninis produktas, todėl jai netaikoma įprasta prekių grąžinimo teisė (pagal LR Civilinio kodekso 6.22810 str. 2 d. 3 p.).
5.4. Jei ataskaita nepateikta dėl techninių priežasčių, klientas turi teisę į pakartotinį nemokamą sugeneravimą arba sumokėtos sumos grąžinimą.
6. Asmens duomenų apsauga6.1. Klientas pateikia vardą, el. paštą, nuotraukas bei atsakymus į klausimus, kurie būtini paslaugai suteikti.
6.2. Duomenys naudojami tik analizei, ataskaitos sugeneravimui ir išsiuntimui.
6.3. Nuotraukos ir duomenys nėra saugomi ilgiau nei būtina – jie ištrinami po ataskaitos sugeneravimo, nebent klientas išreiškia atskirą sutikimą dėl saugojimo.
6.4. Pardavėjas užtikrina, kad klientų duomenys nebus perduoti tretiesiems asmenims be sutikimo, išskyrus įstatymo numatytus atvejus.
6.5. Duomenų tvarkymas vykdomas pagal
Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (ES) 2016/679 (GDPR).
7. Apribojimai ir draudimai7.1. Draudžiama įkelti trečiųjų asmenų nuotraukas be jų sutikimo.
7.2. Draudžiama naudoti paslaugą neteisėtais tikslais, įskaitant įžeidžiantį ar klaidinantį turinį.
7.3. Pardavėjas turi teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jei nuotraukos neatitinka reikalavimų (pvz., neaiškios, netinkamos kokybės, neatitinka formos).
8. Informacijos prieinamumas8.1. Pardavėjas deda visas pastangas, kad sistema veiktų sklandžiai, tačiau negarantuoja nepertraukiamo veikimo (pvz., dėl techninių trikdžių, serverių sutrikimų).
8.2. Klientas supranta, kad paslaugos teikimas priklauso ir nuo trečiųjų šalių (pvz., mokėjimų tiekėjų, debesijos paslaugų).
9. Baigiamosios nuostatos9.1. Visi ginčai sprendžiami derybomis, o nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
9.2. Klientas, nesutinkantis su Pardavėjo atsakymu į pretenziją, turi teisę kreiptis į
Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (www.vvtat.lt) arba per
EGS platformą:
https://ec.europa.eu/odr/